Skupina Prima

Skupina Prima je přední mediální dům, který funguje na českém trhu již od roku 1993. V současné době provozuje vysílání jedenácti celoplošných televizních a šesti rozhlasových stanic. Hlavní stanicí je plnoformátová TV Prima pro celou rodinu, jejíž obsah zrcadlí kanál s posunutým programem o jednu hodinu Prima +1. Na mladší muže se orientuje stanice Prima COOL, další je Prima LOVE, zaměřená na odpočinkové pořady převážně pro ženy. V portfoliu skupiny nechybí dokumentární kanál Prima ZOOM ani filmový kanál Prima MAX, na detektivní a kriminální pořady se zaměřuje Prima KRIMI. V roce 2020 přibyl do rodiny Prima zpravodajský kanál CNN Prima NEWS. V roce 2021 pak Prima STAR, která přináší rodinné stříbro Primy, jedenáctým kanálem se stala Prima SHOW, zaměřená na vysílání reality show. Na Slovensku mohu diváci sledovat vysílání kanálu Prima PLUS.

Kromě rozhlasových stanic má Skupina Prima i široké portfolio webů (např. prima+, CNNPrima.cz, Prima COOL, Prima ZOOM, Prima ŽENY a Prima FRESH). Od roku 2016 pořádá více než dvanáct významných akcí pro veřejnost a vydává šest tištěných časopisů. Průměrný měsíční zásah médií skupiny Prima je téměř 100 % ekonomicky aktivní populace ČR (15–69 let), díky čemuž je jednou z nejsilnějších mediálních společností v České republice.

Skupina Prima byla v roce 2023 opět komerční jedničkou u dospělých diváků

Skupina Prima v loňském roce opět kralovala českému mediálnímu trhu. Byla komerční jedničkou u dospělých diváků, posluchačů rádií a dvojkou v online. V roce 2023 opět vedla mezi komerčními televizními skupinami s celodenním share 27,56 % (meziroční nárůst o 0,66 p. b.) v cílové skupině 15+. V červnu dosáhla skupina svých historicky nejlepších výsledků a u dospělých diváků měla celodenní podíl na sledovanosti 29,94 %. Svou pozici lídra mezi mediálními zastupitelstvími potvrdil i Media Club s share 35,78 % v celodenním vysílání a 33,59 % v hlavním vysílacím čase v CS 15+. Streamovací službu prima+ necelý rok od jejího startu využívá 120 000 platících předplatitelů a má téměř milion registrovaných uživatelů. Přes milion diváků průměrně sledovalo nové krimi série Pod hladinou, Poslední oběť a Zákony vlka, stabilní pozici si držel vlajkový seriál ZOO. Zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS opět meziročně posílila jak v televizním, tak v online prostředí. Facebookové profily skupiny překonaly hranici 3 miliard impresí a Radio Kiss se stalo nejrychleji rostoucí rozhlasovou stanicí.

„Rok 2023 pro nás byl v mnoha ohledech zlomový. Spustili jsme svou streamovací službu prima+ a na ní i na svých televizních kanálech jsme divákům nabídli rekordní množství nových pořadů z vlastní tvorby. Zároveň jsme potvrdili svůj několikaletý rostoucí trend a se sharem 27,56 % jsme v celodenním vysílání porazili konkurenční komerční skupiny u dospělých diváků (CS 15+). Meziročně posilovaly i naše tematické kanály CNN Prima NEWS, Prima ZOOM a Prima STAR. Bezkonkurenčním skokanem roku se pak stala Prima KRIMI, která za loňský rok narostla nejvíc ze všech komerčních tematických kanálů a u dospělých diváků v CS 15+ dosáhla sharu 4,06 % (meziroční nárůst o 0,71 p. b.),“ říká Marek Singer, generální ředitel skupiny Prima.

Loňský červen byl pro skupinu historicky nejlepším. V celodenním vysílání dosáhl podíl ve sledovanosti 29,94 % v CS 15+. Nejsledovanějším pořadem byla krimi Pod hladinou, kterou při jejím prvním uvedení sledovalo 1 232 000 diváků (share 34,29 %), dařilo se i další novince stejného žánru, seriálu Poslední oběť, jehož start si nenechalo ujít 1 178 000 diváků (share 31,32 %). Vlajková loď stanice Prima, seriál ZOO, nezůstala pozadu a její nejúspěšnější epizodu sledovalo 21. února 1 162 000 diváků (share 29,45 %). Přes milion diváků, konkrétně 1 077 000, pak k obrazovkám nalákala i první epizoda další loňské novinky s názvem Zákony vlka (share 28,21 %).

Meziročně narostl nejen hlavní kanál Prima, jehož podíl na sledovanosti dosáhl v celodni 12,00 % a 13,96 % v prime time v CS 15+, ale posílily i tematické kanály skupiny. Prima ZOOM vzrostla na 1,60 % (meziroční nárůst o 0,10 p. b.) a dařilo se i Prima STAR se sharem 0,93 % (meziroční nárůst o 0,10 p. b.). Pro Prima KRIMI byl rok 2023 historicky vůbec nejúspěšnějším rokem, ve kterém se sharem 4,06 % (meziroční nárůst o 0,71 p. b.) získala největší podíl z tematických komerčních stanic.

Nejlepší čísla si z loňského roku odnáší i CNN Prima NEWS s průměrným celodenním sharem 1,91 %. Rekordní celodenní share přinesla 6. května 2023 korunovace Karla III., kdy se hodnota zastavila na 5,68 % v CS 15+. Celkově zasáhla zpravodajská multiplatforma nejvíce lidí loni v červenci, a to 7 321 000. Předvolební prezidentský Superduel: Bitva o Hrad, odvysílaný 25. ledna, sledovalo na CNN Prima NEWS a stanici Prima celkem 1 236 000 diváků starších 15 let při sharu 29,45 %.

Obchodní zastupitelství Media Club pak opět potvrdilo svou pozici lídra na trhu. Dále posílilo v celodenním vysílání, kde se jeho share v CS 15+ vyšplhal na 35,78 % (meziroční nárůst o 0,38 p. b.), v prime time pak ve stejné cílové skupině dosáhlo na 33,59 %. Díky spojení s Impression Media se Media Club také stal předním hráčem na poli online reklamy, měsíčně dokáže oslovit až 6 318 178 reálných uživatelů.

Streamovací platforma prima+ má necelý rok od spuštění téměř milion registrovaných uživatelů a 120 000 aktivních předplatitelů. Diváci s předplatným PREMIUM tráví týdně na prima+ průměrně deset hodin, s tarifem LIGHT kolem sedmi hodin a při sledování zdarma něco přes tři hodiny. Mezi nejsledovanější filmy patřily Ostrov, Prezidentka, Spolu, Ženy a život, Princezna zakletá v čase 2, Střídavka, Řekni to psem, Za vším hledej ženu, Pánský klub a Láska na špičkách. Mezi seriály vedly ZOO, Zákony vlka, EINSTEIN – Případy nesnesitelného génia, Dobré zprávy, Pod hladinou, Prostřeno!, Eliška a Damián, Půlnoční zpověď, Agrometal a Poslední oběť. Za necelý rok fungování zpřístupnila skupina Prima aplikace streamovací platformy prima+ pro 90 % značek televizí na trhu. Na této platformě dnes konzumuje obsah prima+ téměř 60 000 uživatelů.

 

Radio Kiss nejrychleji rostoucí stanicí

Dařilo se i rádiím ze skupiny Prima. Podíl vlastněných stanic, tedy rádií Kiss, Beat, Country, SPIN, Signál a Radia 1 na trhu poslechu dosáhl na konci roku 2023 historicky nejvyšší hodnoty 16,3 %. Radio Kiss je pak nejdynamičtěji rostoucí stanicí. V roce 2023 se stalo nejposlouchanější nadregionální stanicí v ČR, která navíc ve všech parametrech poslechu (denní, týdenní poslech i podíl na poslechu) předstihla v loňském roce konkurenční rádia. Jeho event Radio Kiss Millennium Explosion přilákal do O2 areny 15 000 lidí. Posílila i rádia zastupovaná Media Clubem, jejichž podíl na trhu se vyšplhal na 42,7 % (meziroční nárůst o 1,5 p. b.).

Eventy pořádané agenturou Solootions navštívilo téměř 200 000 lidí

Dařilo se i agentuře Solootions, která patří pod skupinu Prima a klientům přináší komplexní komunikační řešení, kde dokáže propojovat mediatypy napříč spektrem. Eventy, kterých loni agentura uspořádala více než patnáct, navštívilo celkem téměř 200 000 lidí. Své portfolio navíc rozšířila o dvě novinky – zážitkový happening ZOOM FEST zaměřený na osobní rozvoj, udržitelnost, cestování i zábavu, který přilákal do Riegrových sadů hned v prvním roce přes 9000 návštěvníků. Unikátní anketa Žena Česka, kterou loni poprvé vyhlásila zpravodajská multiplatforma CNN Prima NEWS, s přispěním široké veřejnosti hledala a ocenila jedinečnou ženskou osobnost napříč českou společností. V roce 2023 se jí stala prof. MUDr. Eva Kubala Havrdová, CSc. Za osm let svého působení narostla agentura do stamilionových obratů.

Facebookové profily skupiny překonaly hranici 3 miliard impresí, weby se přiblížily 400 milionům video views

Obdobně úspěšná byla skupina Prima i na sociálních sítích. Její facebookové profily překonaly hranici 3 miliard impresí, z toho více než 2,5 miliardy bylo organických. Na instagramových profilech měla téměř 300 milionů zobrazení postů. Na rostoucí platformě TikTok Prima tento rok představila svůj první filtr k seriálu ZOO, díky kterému se ihned zařadila mezi top 5 % tvůrců filtrů v České republice. Počet lajků napříč profily na této platformě dosáhl téměř 14 milionů. Z pořadů zajímaly uživatele sociálních sítí nejvíce seriály, především ZOO. Vysoké dosahy však slavily i příspěvky týkající se zábavných pořadů Inkognito nebo Máme rádi Česko. Diváci nejraději sdíleli momenty z talkshow 7 pádů Honzy Dědka a Show Jana Krause.

Weby CNNPrima.cz a lifestylové online magazíny jako Prima ŽENY, FRESH či ZOOM překonaly v počtu zhlédnutých videí o 5 % rekordní rok 2022 a zaznamenaly v roce 2023 celkem 395 milionů video views.

Sídlo FTV Prima spol s r.o.

Naše sídlo

Od listopadu 2019 sídlí skupina Prima v nově zrekonstruovaných prostorách polyfunkčního objektu VINICE v Praze–Strašnicích. Velkorysé kancelářské prostory se nacházejí ve čtyřech nadzemních patrech, technické a provozní zázemí televize zabírá dvě podzemní podlaží, kde mohou zaměstnanci parkovat auta či bicykly. Kromě tří televizních studií se v budově skupiny Prima nachází i šest rozhlasových studií, Fresh kavárna, dětská skupina Primáček a k dispozici je i dvanáct zasedacích místností pro pracovní jednání.

Streamovací služba prima+

Více než dva tisíce titulů, včetně českých koprodukčních filmů, předpremiér současných televizních pořadů, dokumentů, pořadů pro děti, živého vysílání českých kanálů skupiny Prima a exkluzivního obsahu od nejlepších českých filmařů, a také nejflexibilnější předplatné na trhu. To je nabídka, se kterou prima+ vstupuje na trh streamovacích služeb. 

„Může se zdát, že český trh se streamovacími službami je již saturovaný, ale není tomu tak. Návyky lidí se mění, již nesledují pořady jen v televizi, ale sledují je na různých zařízeních a v čase, který se jim hodí. Celosvětová pandemie covidu-19 tento trend výrazně posílila nejen ve světě, ale i u nás. Jen u našich pořadů vzrostla za posledních šest let odložená sledovanost seriálů vysílaných v prime time více než pětinásobně. Z detailních průzkumů také víme, že lidé jsou ochotni si platit více služeb najednou. Zároveň jsme se již na začátku rozhodli jít jinou cestou než naše komerční konkurence. Chceme, aby naše pořady v online byly nadále dostupné širokému publiku, proto přicházíme s možností výběru ze tří tarifů, a je jen na každém uživateli, které pořady a v jakém předstihu a kvalitě a za kolik je chce sledovat,“ říká generální ředitel skupiny Prima Marek Singer.

Prima ORIGINALS

Prima+ ORIGINALS je původní tvorba skupiny Prima, kterou mohou uživatelé prima+ zhlédnout exkluzivně až rok před uvedením v televizi. Jedná se o prémiové formáty natáčené předními českými tvůrci. Do rozvoje těchto formátů skupina Prima během let 2023 až 2025 výrazně investuje. „Aktuálně je pro platformu Prima+ vyrobeno nebo se v těchto dnech vyrábí třináct prémiových seriálů a dalších dvacet osm projektů plánujeme v blízké budoucnosti realizovat. V horizontu nejbližších tří let plánujeme investici v řádu více než jedné miliardy korun, jedná se dosud o naši největší investici do seriálové tvorby. V čele Prima ORIGINALS je Lucie Kršáková s Lenkou Hornovou.

Rádia zastupovaná Media Clubem

Mediální zastupitelství Media Club potvrdilo v aktuálních výsledcích Radioprojektu pozici lídra na rádiovém trhu. Share poslechovosti zastupovaných stanic dosáhl hodnoty 40,8 %. Týdně dokáže oslovit více než 62 % všech posluchačů v ČR, což je 4,643 milionu lidí ve věku 12+.

Jan Čadek, obchodní ředitel divize rádií Media Clubu, k aktuálním výsledkům dodává: „Máme radost, že rádia zastupovaná Media Clubem jsou úspěšná napříč celou republikou. To potvrzuje týdenní poslechovost v jednotlivých krajích. V každém regionu jsme úspěšnější a poslouchanější než komerční konkurence. Efektivní kampaně prostřednictvím rádii Media Clubu jsou jasnou volbou pro zadavatele.

Dlouhodobě nejúspěšnější rozhlasovou stanicí na trhu komerčních rádií je Rádio KISS, které opět rostlo, a to o 9 000 posluchačů denně a 16 000 týdně. Podíl na trhu má rádio KISS již druhým rokem nejvyšší ze všech nadregionálních rádií a dosahuje hodnoty 6,7 %.

Rádio Beat dosáhlo v aktuálních datech rekordní denní poslechovosti téměř 300 000 lidí. A suverénně si udržuje pozici nejposlouchanějšího rockového rádia na českém rádiovém trhu.

Media Club

Obchodní zastupitelství Media Club vzniklo v roce 2013 a těží ze své dlouholeté znalosti reklamního trhu i ze zázemí silné mediální skupiny Prima. Aktuálně zastupuje prodej reklamy pro skupinu Prima jak na devíti televizních stanicích (Prima, CNN Prima NEWS, Prima COOL, Prima MAX, Prima KRIMI, Prima LOVE, Prima ZOOM, Prima SHOW a Prima STAR.

Media Club i nadále zastupuje také hudební stanice skupiny Óčko, kanály skupiny Barrandov, stanici Paramount Network, dětský kanál Nickelodeon a Nick Jr. a kanály zastupované společností Atmedia Czech. Je jedničkou na poli zastupování rozhlasových stanic ( Impuls rádio, Evropu 2, Frekvenci 1, Rádio KISS, Rádio BEAT, Country Rádio, Signál Rádio, Rádio SPIN, Rádio 1, Rock Zone, Rádio Bonton, Dance Rádio a Český Impuls). Je dvojkou na trhu online a zastupuje 173 webů včetně webů skupiny Prima (prima+, cnnprima.cz, Prima ZOOM, Prima FRESH). Pro klienty dokáže Media Club mediálně naplánovat kampaň od A až do Z včetně inzerce v tištěných časopisech, zajistit vizibilitu či aktivaci na eventech pro veřejnost i v oblasti esportu ve spojení se společností PLAYzone.

Play Video

Solootions

Kreativní řešení, marketingové strategie, mediální plánování, Public Relations i komunikaci na sociálních sítích nabízíme pod hlavičkou SOLOOTIONS, která funguje pod marketingovým a PR oddělením skupiny Prima. V rámci této agentury pořádáme i nezapomenutelné eventy, jako je například LOVE DAY, COOLIFE FEST, PRIMA FEST, MAX KINO, PRIMA RUN, E-SALON, PRIMA FRESH FESTIVAL.

Navrhujeme také merchandising, vydali jsme téměř stovku knižních titulů a máme i vlastní vydavatelství, ve kterém vydáváme pět časopisů. Kulinární čtvrtletník Prima FRESH, časopis Prima vychytávky pro všechny milovníky hobby a pěkného bydlení i zahrady, čtvrtletník o historii, přírodě a vědě Prima ZOOM či ročenku CNN Prima NEWS. Mezi naše tištěné tituly patří i časopis PLAYBOY, vydávaný vydavatelstvím PLAYPRESS

Impression Media

Obchodní zastupitelství Impression Media bylo založeno v roce 2004 s cílem nabídnout reklamním zadavatelům inzertní formáty českých serverů pod hlavičkou jednoho subjektu. Dlouhodobě patří mezi nejsilnější hráče na českém internetovém trhu. Obchodně zastupuje více než 153 internetových serverů ze všech segmentů, díky kterým umí oslovit přes 6 609 943 uživatelů českého internetu měsíčně.

Mezi zastupované weby patří například zpravodajský portál Drbna.cz, lifestylové weby pro ženy Zena-in.cz a Femina.cz, weby zaměřené na filmovou a seriálovou tvorbu Kinobox.cz, Fdb.cz a Serialzone.cz, auto segment reprezentuje web Autoweb.cz či weby zaměřující se na stavby, bydlení a zahradu Drevostavitel.cz Ceskestavby.cz, Magazinzahrada.cz. Minoritními podílníky společnosti jsou nadále Roman Stolejda (13 %) a David Bauckmann (7 %).

Prima DOMA

Skupina Prima sjednotila svůj hobby segment pod značkou Prima DOMA. Projekt zastřešuje hobby pořady v televizním vysílání a dále pak široké online portfolio hobby webů a projektů, mezi něž patří i videoportál Prima DOMA.TV nebo magazín Prima NÁPADY. Celé online portfolio, které nabízí i silné sociální sítě, zastřešuje home page projektu Prima DOMA.cz. Společnost Prima DOMA MEDIA zároveň celý hobby segment skupiny Prima obchoduje.

„Hobby pořady televize Prima dlouhodobě patří mezi divácky oblíbené, což potvrzuje úspěch pořadu Libovky Pepy Libického s Minutovým manželem a tištěného magazínu Prima vychytávky. Proto jsme se rozhodli tento segment sjednotit pod značku Prima DOMA a rozšířit nabídku o celé nové online portfolio. Svým klientům tak můžeme stejně jako v případě automotive segmentu poskytnout zcela jedinečný multiplatformní obchodní balíček, který se v příštím roce rozšíří i o prostředí HbbTV,“ říká Vladimír Pořízek, provozní ředitel skupiny Prima.

„Videoportál Prima DOMA TV (www.primadoma.tv) obsahuje rozsáhlý archiv hobby pořadů televize Prima od roku 2005, a uživatelé v něm tak najdou jednotlivé reportáže z oblíbených pořadů jako Fachmani, ale i ze stálic televizních obrazovek, jako jsou RECEPTÁŘ PRIMA NÁPADŮ, Libovky Pepy Libického, Vychytávky Ládi Hrušky či dříve oblíbeného pořadu Gondíci s.r.o. Nechybí v něm však ani online pořady z dílny Prima DOMA, například bonusové epizody Minutového manžela, nebo krátké medailonky mladých řemeslníků pod názvem Řemeslo nenahradíš. Celkem je v něm k dispozici více než 9000 videí,“ říká Stanislav Knotek, ředitel společnosti Prima DOMA Media.

 

Kutilský web Český kutil.cz (www.ceskykutil.cz), který je na hobby trhu již řadu let, je plný návodů a postupů. Kutilové zde najdou plno užitečných rad, zajímavých nápadů a inspiraci pro svou dílnu a domácnost, to vše přehledně rozdělené do rubrik. Magazín Prima NÁPADY (www.primanapady.cz) je určen převážně pro ženské publikum. Příjemným způsobem inspiruje a radí s tématy kolem péče o domácnost, pěstování rostlin a květin, vaření, tvoření a výtvarných technik, domácích mazlíčků a českých tradic a řemesel. Web Fachmani (www.fachmani.cz) se zaměřuje na stavbu a rekonstrukci a je určen každému, kdo staví a rekonstruuje svépomocí. Zahrádkářská poradna (www.zahradkarskaporadna.cz) je plná užitečných rad, zajímavých nápadů a inspirací pro divácké zahrady, terasy či balkony, věnuje se pěstování ovoce a zeleniny, ochraně proti škůdcům i tipům pro permakulturní zahrady. Magazín zahrada (www.magazinzahrada.cz) přináší vše o zahradách, zahradním nábytku, nářadí, bazénech, jezírkách, květinách i okrasných dřevinách. Living.cz (www.living.cz) zase poradí, jak si vytvořit interiér a bydlení přesně podle svých představ, ať se jedná o jakoukoli místnost.

CAR PR MEDIA

CAR PR MEDIA vyrábí pro skupinu Prima tradiční motoristický pořad Autosalon.tv, který sleduje až 115 000 diváků v CS 15+, což z něj dělá s náskokem nejsledovanější pořad s automotive tematikou na českých televizích. Rovněž stojí za cestovatelským magazínem Fotr na tripu, jehož první série dosáhla mimořádné divácké obliby (73 % na ČSFD). Dále provozuje internetové stránky Autosalon.tv, které patří s měsíční návštěvností kolem tři čtvrtě milionu reálných uživatelů mezi největší automotive weby v Česku. Zabývá se i obchodováním svých produktů, sociálními sítěmi či výrobou automobilového obsahu pro další média skupiny Prima.

„Projekt CAR PR MEDIA disponuje bohatým portfoliem produktů pro klienty z automotive segmentu, které jim umožňují na míru představit jejich novinky i zavedené produkty. Rozhodli jsme se, že teď nastal ten správný čas projekt posunout ještě dál a osamostatnit jeho vedení. Ondřej Běhal byl pro nás logickou volbou, neboť stál u zrodu CAR PR MEDIA a má bohaté zkušenosti z pozice šéfredaktora,“ říká Vladimír Pořízek, komerční ředitel skupiny Prima.

PLAYzone

Příběh agentury PLAYzone se začal psát dlouho před jejím založením. Jejím předchůdcem bylo takzvané Soptíkovo pařeniště, které vzniklo v roce 2004. Zprvu šlo o server pro hráče Counter-Strike, který založil současný spolumajitel a výkonný ředitel PLAYzone Lukáš Pleskot. K serveru později byla spuštěna i webová stránka pro snadnější organizování zápasů a turnajů. Netrvalo dlouho a už v roce 2006 se hráčům představil portál United-games, který vznikl spojením Soptíkova pařeniště a Undzwei ligy. Cílem bylo rozběhnout zpravodajský web s denní porcí novinek a rozhovorů ze světa Counter-Strike. Tím byly vytvořeny pevné základy agentury PLAYzone, pro kterou esportové zpravodajství a pořádání turnajů stále patří k základním pilířům jejího fungování.

Dnes je agentura provozovatelem Vodafone PLAYzone Areny, esportového centra o rozloze přes 1000 m2. Agentura je také organizátorem soutěží MČR, včetně milionové Tipsport MČR CS:GO. Jako součást skupiny Prima se zaměřuje i na výrobu pořadů s herní tematikou, které vysílá televizní stanice Prima COOL, a pravidelné denní zpravodajství přináší prostřednictvím portálu PLAYzone.cz. Ten je nejnavštěvovanějším esportovým serverem na českém internetu, a kromě novinek nabízí i turnajovou platformu a funkci Zápasovník. V něm návštěvníci najdou vše podstatné o esportových turnajích, hráčích, zápasech a týmech. V roce 2021 uzavřela agentura PLAYzone exkluzivní partnerství se světovými organizátory ESL a BLAST, jejichž soutěže přináší divákům s českým komentářem.

Vodafone PLAYzone Arena

Ráj pro všechny hráče videoher a fanoušky esportu nedávno oslavil první narozeniny. Vodafone PLAYzone Arena na pražském Chodově za tu dobu hostila desítky akcí, včetně prestižního mistrovství České republiky v počítačových i mobilních hrách. V prvním roce ji navštívilo více než 75 000 lidí. Vodafone PLAYzone Arena je postavena hráči pro hráče. Proto se uvnitř nachází celkem 55 nadupaných herních počítačů, 8 konzolí, 4 virtuální reality či závodní simulátor.

Dominantou prostoru je restaurace a lounge s obří LED obrazovkou, na které návštěvníci mohou pravidelně sledovat přímé přenosy nejenom esportových soutěží, ale také prestižních sportovních akcí, jako jsou Oktagon, hokejové mistrovství světa či fotbalová Liga mistrů. Každé pondělí se pak koná pravidelný pub quiz. Na své si přijdou i gurmáni. Vodafone PLAYzone Arena láká na masové i vegetariánské burgery, pizzu a sendviče. Samozřejmostí je nabídka nealkoholických nápojů, plzeňského piva i koktejlů.

Vodafone PLAYzone Arena díky své vybavenosti pravidelně hostí nejenom návštěvníky z řad veřejnosti, ale stala se vyhledávaným místem pro soukromé akce, ať už se jedná o narozeninové oslavy, firemní večírky či skupinové hraní. Lze si totiž vybrané prostory po domluvě zamluvit i mimo standardní otevírací hodiny.