ČERVENÉ TLAČÍTKO
Nejlepší interaktivní formát reklamy na TV trhu
Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko
Jak vypadá a funguje reklama v HbbTV?
Červené tlačítko spojuje výhody internetu a televize. Na televizní obrazovce lze cílit dle onlinových metrik, a současně vyvolat interakci s divákem. Vyberte si jeden z 8 prémiových reklamních formátů.
Formát SPLASH SCREEN
Červené tlačítko spojuje výhody internetu a televize. Na televizní obrazovce lze cílit dle onlinových metrik, a současně vyvolat interakci s divákem. Vyberte si jeden z 8 prémiových reklamních formátů.
Max Reach Znojmia – zelenina na pánev – synergie spotové a hbbTV kampaně
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla. Cílem kampaně bylo maximálně zvýšit povědomí o novém produktu, tedy stěžejním ukazatelem u této…
Jak nákladná je kampaň v prostředí HbbTV?
Reklamní kampaň v prostředí HbbTV je, co se týče výše rozpočtu, vhodná i pro menší typy kampaní. Je to vhodná volba pro klienty, kteří pro kampaň nemají k dispozici videospot, ale chtějí reklamním sdělením oslovit televizní diváky. Klienti u HbbTV obecně oceňují přesné měření zásahu kampaně, online statistiky a minimální náklady na produkci. Klient neplatí ani za výrobu aplikace v HbbTV (aplikace vytvořená v online nástroji HbbTV Creator).
Chcete více informací?
Zaujala vás naše nabídka?
Rádi vám poskytneme dodatečné informace nebo vypracujeme nabídku spolupráce na míru. Zanechte nám vaše kontaktní údaje a naši obchodníci vás budou kontaktovat.