Reklama v HbbTV

Demografie

Cílová skupina

Diváci HbbTV jsou mladší, bohatší a vzdělanější než běžná TV populace:

Počet diváků HbbTV

Z měření počtu unikátních HbbTV zařízení prostřednictvím Unique Device ID & Fingerprinting zajišťovaného od Českých Radiokomunikací známe počet připojených televizí s funkcí HbbTV v České republice. Propojením s výzkumem FTV Prima, z kterého vyplývá, že před TV obrazovkou průměrně sedí 2,1 diváka. Víme, že počet diváků HbbTV v celé České republice je dnes více než 2 700 000.

Přes 2,7 mio diváků vidí červené tlačítko

Ceník speciálních formátů

Reklamní formátŠířka  VýškaOb. modelCeny
Switch-in animovaný300  x  300CPT divák365 Kč
Switch-in statický300  x  300CPT divák255 Kč
Switch-in animovaný – cílení čas/dny/pořady300  x  300CPT divák475 Kč
Switch-in statický – cílení čas/dny/pořady300  x  300CPT divák330 Kč
Button Menu320  x  110FIX95 000 Kč/týden
Switch-in statický – synchro s TV spotem300  x  300FIX44 000 Kč
Leaderboard v aplikacích745  x  100CPT divák220 Kč
Letákydle TPFIX15 000 Kč/měsíc
Splash screendle TPFIX600 000 Kč/měsíc
Apliakce – vytvořená v Creatoru klientemdle TPFIX0 Kč
Nestandardní aplikace dle dohodyzajišťuje firma KinetFIX70 000 Kč a více dle dohody

 

Ceník videoreklamy

Reklamní formátŠířka  VýškaOb. modelCeny
Videospot do 30. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák610 Kč
Videospot do 25. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák560 Kč
Videospot do 20. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák495 Kč
Videospot do 15. sec pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák430 Kč
Videospot Bumper 6 sec. pre-/mid-/post roll1 920  x  1 800CPT divák125 Kč

Benefity reklamy v HbbTV: