Formát SPLASH SCREEN

Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima.

Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní formát a jediné reklamní sdělení na obrazovce.

  • Doba umístění 1 měsíc.
  • Odhad zobrazení 1,2 milionu
  • Doba zobrazení 4–10 sekund v závislosti na rychlosti načítání na konkrétním přístroji.

Další formáty

Nejnovější články

Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....
Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
Jedinečný pohled do soukromí známých osobností, exkluzivní reportáže a příjemná atmosféra, ve které se hvězdy rády...
Prima KRIMI SK nabízí divákům na Slovensku řadu nejsledovanějších seriálů z programu Prima KRIMI, ale i...