V květnu 2021 odbavila Prima první kampaň na formátu Splash screen v HbbTV

Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě květen stěžejním měsícem pro launchování nových značek, příchutí a druhů zmrzlin.

Splash screen je velký imageový formát se stoprocentní vizibilitou. Na prémiové ploše největší obrazovky v domácnosti se spojují dva brandy – logo či obrázek klienta a logo aplikace iPrima. Doba trvání kampaně zde je minimálně 1 měsíc, i to je cíleno na zvýšení povědomí o značce, zapamatování loga. Jedná se o formát vhodný pro launch nových značek či posílení brand awarness.

Reklamní sdělení je zobrazeno na úvodní obrazovce při načítání samotné aplikace iPrima. Délka zobrazení se v závislosti na typu televizoru pohybuje mezi 5 – 12 sekundami. Kampaň byla nasazena po dobu jednoho měsíce, od 1. do 31.5. a zobrazila se celkem 2 607 614 divákům.

Při dobře zvolené kreativě a stanovení cíle kampaně je tato plocha velmi vhodným médiem pro zvýšení povědomí o značce, zapamatování grafické podoby loga či produktu u velkého množství diváků.

Další studie

Nejnovější články

V hbbTV Creatoru je nyní dostupná nová šablona. Jedná se o dotazníkový průzkum, který je možné...
Trh streamovacích služeb se rozrůstá o přitažlivou novinku. Vlastní videoslužbu spustí již ve středu 8. února skupina Prima. Nová česká streamovací...
Během srpna a září letošního roku dochází k postupnému rebrandingu aplikace Prima Letáky, kterou Prima zpřístupnila...
V hbbTV Creatoru je nyní dostupná nová šablona. Jedná se o dotazníkový průzkum, který je možné...
Trh streamovacích služeb se rozrůstá o přitažlivou novinku. Vlastní videoslužbu spustí již ve středu 8. února skupina Prima. Nová česká streamovací...