Formát SWITCH TO PLAY

Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video.

  • video není omezeno datově ani délkou
  • lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií
  • průměrné CTR 2 %
  • cena VIZ. CENÍK

Technické požadavky:

  • Maximální rozměry: 300 × 300 px
  • Povolené formáty: JPG, PNG, GIF
  • Max. datová velikost: 250 kB v případě formátu JPG a PNG

Inspirace pro vás (formát switch to play):

Další formáty

Nejnovější články

Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
FTV Prima zůstává průkopníkem na televizním trhu v titulkování vysílání v reálném čase. Dál zdokonalit již...
Mediální skupina Prima i obchodní zastupitelství Media Club oproti loňskému září narostly v prime time v cílových skupinách...