Formát SWITCH-IN STRIP

NOVINKA OD 1. 3. 2024

Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici.

  • lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií
  • po prokliku se divák dostane do aplikace HbbTV, kterou si můžete u nás vytvořit ZDARMA
  • průměrné CTR 2 %

Technické požadavky:

  • Maximální rozměry: 1280 × 200 px
  • Vyžadována průhlednost pozadí alespoň 40 %
  • Povolené formáty: JPG, PNG, GIF
  • Max. datová velikost: 250 kB v případě formátu JPG a PNG

Další formáty

Nejnovější články

Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
FTV Prima zůstává průkopníkem na televizním trhu v titulkování vysílání v reálném čase. Dál zdokonalit již...
Mediální skupina Prima i obchodní zastupitelství Media Club oproti loňskému září narostly v prime time v cílových skupinách...