Formát SWITCH-IN

Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici.

  • lze cílit podle pořadu, času, stanice a dalších kritérií
  • po prokliku se divák dostane do aplikace HbbTV, kterou si můžete u nás vytvořit ZDARMA
  • průměrné CTR 2 %
  • cena VIZ. CENÍK

Technické požadavky:

  • Maximální rozměry: 300 × 300 px
  • Povolené formáty: JPG, PNG, GIF
  • Max. datová velikost: 250 kB v případě formátu JPG a PNG

Inspirace pro vás (formát switch-in):

Další formáty

Nejnovější články

Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....
Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
Třetí ročník soutěže Prima TALENT 2025 ve čtvrtek 23. října ocenil studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka...
Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....