Formát Nákupy

Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí letáky přímo na TV obrazovce a je zde možnost přiblížení. Měření návštěvnosti letáků je pomocí online statistik, ke kterým dostane každý klient svůj přístup.

  • stálá pozice v HbbTV menu
  • self switch-inová kampaň (zásah 1 500 000 diváků/měsíc)
  • možno kombinovat s klientským switch-inem nebo synchrem
  • cena: VIZ. CENÍK

Technické požadavky:

  • dokument PDF nebo jednotlivé listy JPG

Další formáty

Nejnovější články

Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....
Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
Třetí ročník soutěže Prima TALENT 2025 ve čtvrtek 23. října ocenil studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka...
Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....