Formát MENU BUTTON

Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici.

  • největší dlaždice
  • prodej exkluzivně po týdnech = stálá visibilita
  • průměrné imprese 1 000 000 / týden
  • brandový formát
  • po prokliku se divák dostane do aplikace klienta, kterou si u nás můžete vytvořit ZDARMA
  • ceníková cena: VIZ. CENÍK

Technické požadavky

Požadujeme dodání dvou variant buttonu:

Slide

Rozměr: 245 × 200 px

Doporučení pro vizuál

  • preferujeme zpracování ve stupních šedi
  • vizuál by neměl obsahovat příliš textu a neměl by obsahovat text drobným písmem (pod 10b)
  • vizuál by neměl obsahovat výrazné orámování, ideálně zcela bez rámečku

Hover

Rozměr: 286 × 233 px

Doporučení pro vizuál

  • vizuál může obsahovat odlišné prvky, než ve formátu Slide (např. tlačítko evokující funkčnost aktivního prvku, zvýraznění textu nebo loga, atp.), neměl by být zcela odlišný
  • vizuál by neměl obsahovat příliš textu a neměl by obsahovat text drobným písmem (pod 10b)
  • vizuál by neměl obsahovat výrazné orámování, ideálně zcela bez rámečku

Inspirace pro vás (formát menu button):

Další formáty

Nejnovější články

Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení...
V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
FTV Prima zůstává průkopníkem na televizním trhu v titulkování vysílání v reálném čase. Dál zdokonalit již...
Mediální skupina Prima i obchodní zastupitelství Media Club oproti loňskému září narostly v prime time v cílových skupinách...