Formát VIDEOREKLAMA

Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima.

  • lze cílit podle pořadu
  • pozice: pre-roll, mid-roll, post-roll
  • odkaz vede do aplikace HbbTV, kterou si můžete u nás vytvořit ZDARMA
  • délka 6–30 vteřin
  • průměrné CTR 3 %
  • ceníková cena VIZ. CENÍK

Technické požadavky:

  • Formát: .mp4 (h.264), .mpeg
  • Max. délka: dle mediaplánu
  • Rozlišení:  aspekt 16:9 (PAL Widescreen – spoty jsou v zásadě ve stejném formátu jako vysílání TV Prima. Video je anamorfní, nepoužívají se čtvercové pixely)
  • Max. bitrate 6 Mbps
  • Maximální datová velikost 100 MB
  • Zvuk: AAC, 48 kHz – bez uměle zesíleného zvuku (cca 16,5 dB). Zvukový mix musí respektovat doporučení EBU R128, zvuková úroveň pořadu musí být normalizovánana -23 LUFS v integračním módu měření, maximální povolená hodnota modulace je -1 dBTP
  • URL pro proklik (HbbTV aplikace). Nelze proklikávat na web
  • AKA kód videospotu
  • Nelze použít zobrazovací script
  • Na bonusové imprese nebude nasazeno samostatné externí měření

Další formáty

Nejnovější články

V polovině ledna spustil Media Club na stanicích FTV Prima kampaň klienta BMW Group Česká republika,...
Využijte synergie marketingových kampaní v televizi a onlinu pro segment auto-moto a současně spojíte svoji značku s pořadem...
Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat...
Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně...
Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě...
Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla....
Skupina Prima meziročně rostla v prime time i v celodenním vysílání. Media Club vede v prime time u cílové...
Skupina Prima se po roce vysílání rozhodla ukončit natáčení seriálu ZOO Nové začátky. Aktuálně se chce...