V květnu 2021 odbavila Prima první kampaň na formátu Splash screen v HbbTV

Klient v tomto exkluzivním prostoru představil v kampani trvající 1 měsíc prémiovou značku zmrzlin. V tomto segmentu je právě květen stěžejním měsícem pro launchování nových značek, příchutí a druhů zmrzlin.

Splash screen je velký imageový formát se stoprocentní vizibilitou. Na prémiové ploše největší obrazovky v domácnosti se spojují dva brandy – logo či obrázek klienta a logo aplikace iPrima. Doba trvání kampaně zde je minimálně 1 měsíc, i to je cíleno na zvýšení povědomí o značce, zapamatování loga. Jedná se o formát vhodný pro launch nových značek či posílení brand awarness.

Reklamní sdělení je zobrazeno na úvodní obrazovce při načítání samotné aplikace iPrima. Délka zobrazení se v závislosti na typu televizoru pohybuje mezi 5 – 12 sekundami. Kampaň byla nasazena po dobu jednoho měsíce, od 1. do 31.5. a zobrazila se celkem 2 607 614 divákům.

Při dobře zvolené kreativě a stanovení cíle kampaně je tato plocha velmi vhodným médiem pro zvýšení povědomí o značce, zapamatování grafické podoby loga či produktu u velkého množství diváků.

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
Streamovací služba prima+ uvede v pátek 14. listopadu první díl nové původní kriminální minisérie Noční operatér...
Umělá inteligence by měla do několika let změnit svět. Věří v to odborníci i businessmani, kteří do...