Jacobs Driving Skills – HbbTV Switch-in Strip

Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody. Prostřednictvím interaktivního formátu v HbbTV inzerent představil originální hru Driving Skills, která divákům nabídla nejen zábavu, ale i možnost zapojit se do soutěže o atraktivní produktové balíčky.

Tato inovativní forma komunikace spojila herní zážitek s brandovou aktivací – diváci se bavili, soutěžili a zároveň přirozeně vnímali značku v kontextu domácího relaxu. Kampaň tak dokázala, že HbbTV dokáže efektivně propojit televizi, interakci a emoce do jednoho silného brandového zážitku.

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
Třetí ročník soutěže Prima TALENT 2025 ve čtvrtek 23. října ocenil studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka...
Cílem kampaně bylo zaujmout diváky přímo u jejich obrazovek a propojit značku s pocitem domácí pohody....