Televize Prima otestovala cílený switch-in v HbbTV

Skupina Prima, která je lídrem v oblasti hybridní televize, přináší svým klientům možnost cílit switch-in kampaně na konkrétní pořady. Testovací kampaň byla zacílena na seriál Modrý kód a jejím cílem bylo edukovat diváky o způsobech poskytování první pomoci. Kampaň na podporu vzdělání o první pomoci televize Prima připravila spolu s Českým červeným křížem. Cílený switch-in se zobrazil téměř 100 000 divákům a jeho proklikovost průměrně dosahovala hodnoty 3 %.

Přestože jsme testování spustili až v závěru sezóny, výsledky předčily naše očekávání. Zároveň nás těší, že pomocí této kampaně docházelo k edukaci diváků v základech první pomoci. Podle měření do aplikace vstoupilo 95 294 diváků, kteří měli zájem se v oblasti poskytnutí první pomoci dozvědět více,“ udává Iva Nesrstová, produktová manažerka HbbTV.

Série spotů, jež si uživatelé pomocí aplikace mohli přehrát, byla zaměřena na jedny z nejčastějších situací, kdy každá vteřina a pomoc napomáhají záchraně lidského života – epilepsie, infarkt, odstranění klíštěte, popáleniny a cukrovku. Aktéry jednotlivých částí kampaně byli herci z oblíbeného seriálu Modrý kód, tentokrát David GránskýEva BurešováTomáš MěcháčekOndřej Rychlý a Sandra Nováková, kteří diváky provedli jednotlivými názornými kroky úkonů při zachraňování lidských životů.

Nový reklamní formát v HbbTV, který přináší klientům možnost cílit switch-in kampaně na konkrétní pořady, lze exkluzivně zakoupit u společnosti Media Club.

Zdroj: FTV Prima, spol. s r.o.

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
Skupina Prima meziročně rostla v prime time i v celodenním vysílání. Media Club vede v prime time u cílové...
Skupina Prima se po roce vysílání rozhodla ukončit natáčení seriálu ZOO Nové začátky. Aktuálně se chce...