Max Reach Znojmia – zelenina na pánev – synergie spotové a HbbTV kampaně

Kampaň byla zaměřena na launch nového výrobku. Pod značkou Znojmia NA PÁNEV zažívají svojí premiéru čtyři mražená hotová jídla. Cílem kampaně bylo maximálně zvýšit povědomí o novém produktu, tedy stěžejním ukazatelem u této kampaně byl zásah.

V první fázi – od 21. do 28.2. byla nasazena spotová TV kampaň na všech kanálech Prima. V cílové skupině 4+ docílila zásahu 2, 772 mio diváků.

V následujícím týdnu od 1. do 6.3. byl divákům, kteří TV spot neviděli a mají aktivní HbbTV, zobrazován formát switchin. Maximální frekvence zobrazení switchinu na jednom zařízení byla stanovena na 2. Formát switchin doplnil k TV kampani zásah 1,1 mio unikátních diváků ( 1,260 mio celkem ) .

Touto kombinovanou kampaní byl tak docílen celkový zásah 3, 872 mio diváků.

Max Reach je v HbbTv nově využívaným typem cílení. Pracuje s daty o TV přístrojích – zda viděly / neviděly konkrétní reklamní spot. Jako další krok v cílení vidí Prima možnost doplnit frekvenci dosaženou v TV pomocí HbbTV formátu tak, aby byla výsledkem klientem stanovená ideální frekvence zásahu.

Další možností využití cílení na zařízení podle podmínky je cílení na zařízení, která viděla / neviděla televizní pořad. Tuto variantu otestovala Prima na selfpromo kampani, kdy divákům, kteří sledovali poslední díly Slunečné byl zobrazován switchin s kreativou lákající na nový seriál ZOO.

HbbTV dále umožňuje přesné geografické cílení či cílení na verzi HbbTV nebo výrobce televizorů.

Zdroj dat: TV data ATO – Nielsen Admosphere, HbbTV data – Čra HbbTV manager

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
Obchodní zastupitelství Media Club představilo novou obchodní politiku pro rok 2026. Media Club je dlouhodobě jedničkou...
I letos potěšil návštěvníky pražského OC Bílá labuť jedinečný SHOWTIME Pop up bazar, který opět nabídl...