Výhodné balíčky v HbbTV otestovali první klienti

Na startu podzimní sezóny uvedl Media Club novou nabídku balíčků v hybridní televizi. Klienti si mohou vybrat ze tří balíčků, které jsou odstupňovány podle množství reklamních formátů. Průběžné výsledky dokazují, že balíčky jsou ideálním řešením pro klienty, kteří se chtějí objevit ve všech mediatypech, i pro ty, kteří nedosáhnou na klasickou GRP´s kampaň.

„V nejvyšším balíčku klient dostane veškerý servis od vytvoření kreativ, přes zacílení, on-line statistiky a také konečný postbuy,“ říká Petr Hatlapatka, vedoucí online obchodu společnosti Media Club.

TOP HbbTV balíček Media Clubu obsahuje klasickou switch-inovou kampaň, která vede do klientské aplikace, Menu Button, který je exkluzivně umístěn ve všech HbbTV menu televizí Prima, a také exkluzivně brandovanou hru.

Průměrné CTR switch-inových kampaní se pohybují kolem 2-3%, pokud je kampaň zacílena na určitou skupinu, čas nebo stanici, může se CTR dostat až na úroveň 6%. Reklamní formáty menu button a brandovaná hra patří k brandovým formátům, které podporují viditelnost značky klienta, u těchto dvou formátu se nejedná o výkonnostní formáty.

„Cílem našich klientů je dosáhnout nejvyššího reache, což lze díky televizní kampani doplněné o zásah hybridní televize pomocí kreativních balíčků. Protože v hybridní televizi je cílová skupina mladší, bohatší a vzdělanější, převládají mezi našimi klienty v HbbTV automobilky či bankovní společnosti,“ dodává Hatlapatka.

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
Skupina Prima meziročně rostla v prime time i v celodenním vysílání. Media Club vede v prime time u cílové...
Skupina Prima se po roce vysílání rozhodla ukončit natáčení seriálu ZOO Nové začátky. Aktuálně se chce...