Granko – HbbTV Switch-in Strip

Case study Granko – HbbTV Switch-in Strip představuje úspěšnou kampaň, která využila inovativní formát switchin strip k dosažení mimořádných výsledků. Cílem bylo zvýšit zapojení uživatelů v prostředí HbbTV a zároveň dosáhnout vyšší míry interakce než u klasických bannerů. Díky atraktivnímu vizuálnímu zpracování a přesnému cílení se podařilo dosáhnout nadprůměrného CTR, což potvrzuje sílu interaktivní reklamy v prostředí HbbTV.

Další studie

Nejnovější články

Question je forma switchinu, kde lze využít více barevných tlačítek v jednom zobrazení. Technické požadavky:
Branding úvodní obrazovky aplikace iPrima. Branding se zobrazuje při načítání aplikace. Jedná se o 100% vizibilní...
NOVINKA OD 1. 3. 2024 Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po...
Vaše reklamní spoty se přehrají v archivu FTV Prima. Technické požadavky:
Switch-in je červené tlačítko, které se zobrazí divákům s hybridní televizí, po přepnutí na stanici. Technické požadavky:...
Switch to play je červené tlačítko, po jehož prokliknutí se přehraje vaše video. Technické požadavky: Inspirace...
Synchro red button se zobrazuje ve spotu klienta a podle výzkumu oční kamerou zvyšuje zapamatovatelnost reklamního...
Menu button je umístěn v HbbTV menu stanic FTV Prima na nejvisibilnější pozici. Technické požadavky Požadujeme dodání...
Prima Nákupy jsou samostatná aplikace v HbbTV, která obsahuje aktuální letáky více klientů. Diváci si prohlížejí...
Hry jsou v HbbTV velice oblíbené, proto jsme se rozhodli našim klientům umožnit obrandování těchto her velice...
FTV Prima zůstává průkopníkem na televizním trhu v titulkování vysílání v reálném čase. Dál zdokonalit již...
Mediální skupina Prima i obchodní zastupitelství Media Club oproti loňskému září narostly v prime time v cílových skupinách...