Na podzim se extrémně dařilo oběma televizním pořadům CAR PR MEDIA – Autosalonu a Fotrovi na tripu.
Říjen byl suverénně nejúspěšnějším měsícem pro televizní Autosalon na kanálu Prima COOL za poslední čtyři roky. Podle ATO-Nielsen dosáhl v sobotu na Primě v říjnu průměrného sharu v CS 18-69 let 13,8 %. Dlouhodobý průměr se přitom pohybuje pod devíti procenty. Rekordním dílem byla epizoda 43 z 26. 10., jejíž share dosáhl 15,34 %. Prima byla navíc po celou dobu trvání tohoto Autosalonu nejsledovanějším kanálem ze všech českých televizí.
I díky říjnovým výsledkům se počet diváků Autosalonu v sobotu na Primě meziročně zvýšil o desetprocent a rok 2024 je nejvyšším za poslední čtyři roky. A jelikož o šest procent meziročně roste i sledovanost středeční večerní premiéry na kanále Prima COOL, přesahuje v poslední době průměrný zásah jedné epizody Autosalonu 350 tisíc diváků v CS 15+. Autosalon.tv tak v poslední době drtí konkurenční televizní motoristické pořady řádovým rozdílem a nůžky mezi jeho a jejich sledovaností se rok od roku rozevírají.
Autosalon také postupně zvyšuje svůj zásah na Slovensku, kde se na nové televizní stanici Prima COOL SK vysílá několikrát denně. Autosalon ale lidé nesledují pouze v živém televizním vysílání, ale také se zpožděním na platformách prima+, webu Autosalon.tv a na Streamu. A právě na Streamu trhaly pořady CAR PR MEDIA rekordy pro změnu v září. Reportáže na kanálech Autosalon.tv, Fotr na tripu a I like bike dosáhly v září 914 890 zobrazení, což znamená nejúspěšnější rekord všech dob.
Aktuální osmá série cestovatelského pořadu Fotr na tripu je z hlediska sledovanosti rovněž historicky nejúspěšnější. V některých parametrech dosahoval Fotr v říjnu ještě lepších čísel než Autosalon. Jeho průměrný dosah z jedné epizody zatím činí 307 tisíc diváků, a to má Fotr na tripu ani ne poloviční počet ověřovaných repríz v porovnání s Autosalonem. Při sobotním vysílání ráno na Primě dosáhl Fotr na tripu dle ATO-Nielsen 19. října v CS 18-69 let rekordního sharu 18,81 %. Nejen, že díky Fotrovi byla Prima v tu dobu nejsledovanější českou televizí, ale zároveň šlo z hlediska sharu o nejúspěšnější pořad na TV Prima za celý den!
V říjnu se dařilo i našim webům. Motoristický web Autosalon.tv se stal v říjnu dle NetMonitoru suverénně nejnavštěvovanějším motoristickým webem v Česku s 904 728 reálnými uživateli.
Dobrý měsíc zažil i nováček v porfoliu CAR PR MEDIA, web pro automobilové nadšence Autoweb.cz. Ačkoli jej teprve čeká redesign, v říjnu jej sledovalo pěkných 209 088 RU.
Zdroj: ATO-Nielsen, NetMonitor, září, říjen 2024