Domů › ESG › Governance

Na dalším BIZ BRUNCHI jsme představili kreativní obchod

14. prosince, 2024

Vedoucí kreativního obchodu Aruťun Džalavjan poodhalil celkovou koncepci product placementu (PP) optikou moderní televize. Vysvětlil rozdíl mezi rekvizitním PP, aktivním PP, PP na díl, PP+ a soutěží. Hostům z řad zástupců klientů i agentur objasnil tvorbu crossmediálních projektů, které mohou zahrnovat nejen TV kampaně, ale i rádia, online, sociální sítě a eventy. Nechyběly ani ukázky případových studií konkrétních kampaní. Jakub Šenkárčin, projektový manažer kreativního obchodu, posluchače seznámil s možnostmi kreativního zapracování obchodních sdělení v rámci pořadů na CNN Prima NEWS, jako jsou minipořady nebo jingle sponzoring. Jeho kolegyně Lucie Zelená představila možné varianty product placementu v rámci seriálové a zábavné tvorby televize Prima.